23 augusti 2012

hidden.

Oj vad det regnar ute!! Är glad att jag inte hade min bil på väg hem från jobbet, den hade nog vattenplanat in i räcket... Mamma och Johans volvo passar mig mycket bättre. Men i em så hoppas vi på att min bil funkar lite bättre, däckbyte på G. Håll en tumme då. Tack.

Nu ska jag fixa lite frulle, eller ja snart för det e mycket trevligare att äta tillsammans < 3
Längtar efter helgen! Bröllop på fredag, och ja andra helgen på raken med klänning... Så jävla hett ;)
Nästa helg blir det Örebro Pride. Tagga rååå! Min älsklings blondie kommer hit och förhoppningsvis min underbara Peter också :)
Egentligen vill jag skriva om allt annat som är, 
som känns och som blev och håller på att bli. 
Men jag tror inte tiden är inne, inte riktigt än. Jag har blivit rädd att 
fläka ut mig. Vi är redan dömda, bödlar! 
Och ni andra vet ju ändå, att störst av allt är kärleken ;) 
Nej just ja, smoothie med frukt och bär! Nu kör vi. 

.hennes ord är som smultron på ett grässtrå en vacker sommardag.

Inga kommentarer: