27 februari 2015

Crocs

När en dröm typ förstör en hel dag. När drömmen var det som var, när drömmen var i sömnen och när drömmen som en gång drömts aldrig kommer igen.
Det var precis som att dom melerade djävulsögonen återigen lyste av kärlek. Det bubblande skrattet fyllde mitt hjärta och förundrat log jag mot ditt ansikte. Det var i drömmen som att verkligheten var fantasi och det som hänt en mardröm.

Att vakna upp efter en sådan natt och känna avsky av sina egna tankar och känslor fick det inte direkt att dra på smilbanden. Fan!!

Nu är natten här igen och jag ber dig aldrig komma tillbaka. Jag vet bra många saker jag hellre drömmer om. Indeed.

Imorgon är det fredag. Hemlagade köttbullar och mos till lunch, ja tack! Jobb med finkäk på kvällen och sen är det lördag. Happy helg ☺️👏

.och durå, in my mind.

- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Anonym sa...

Drömde om dig häromnatten att du skulle gifta dig... i ett stort hus ute på landet någonstans.. hoppas du mår bra!