30 november 2012

Men hallå där!

Frida e i Thailand så jag passar på att skriva lite eftersom jag inte kan göra det när hon tjatar hela tiden. Det e ju för hennes skull jag ens skriver, och mammas såklart :) Men jag e inte så bra att bli tjatad på! ;)

Julstädet är i full gång! Ikväll blire räkmys, glögg och kanske lite vino. Spel och sådära. Möjligt att min älskade lilla V köper hem lite apelsiner och så ska vi pyssla. Puh jag e ju verkligen ingen pysseltjej precis. Står hellre och stryker 3meter julduk. Men nu har jag ju gjort klart det och borde börja diska lite smått. Så jävla tråkigt bara......

Men annars så är hemmet lite varmare och lite finare nu när vi är två som bor på riktigt i det. Fast en vacker dag borde det bytas ut mot större. Varför föddes inte vi som miljonärer? Fast då kanske vi inte hade haft lite tur i kärlek ;) För tur det var det ju. Tihi.

So long och see you later. Nu måste tomtemor fortsätta med sina bestyr!

.allt jag önskar kan jag få.

Inga kommentarer: