01 juli 2010

torsdag.

Sitter nu i min soffa med svart hårfärg överallt, men mest i håret ;) Har tre maskiner tvätt igång och en del disk som ska diskas. Golvet borde dammsugas och lägenheten fräschas till. Men jag börjar ju inte jobba förrns om 3timmar så jag tänkte att det finns nog lite tid till att blogga.
Sommaren är här, solen värmer och jag blir brun.

Frida lämnade vackra Örebro idag och det blir så tomt.. Hon är en sötis!
Men imorgon kommer en annan sötis hit och åh, jag längtar! Sol och bad och mys hela helgen... Lite ölisar på uteservering on saturday och kanske utgång. Det enda som saknas i mitt liv nu är pengar.. Jag kanske också skulle skaffa mig en inneboende? Dyra jävla hyra. Och imorgon ska min bil lagas också, lilla pärlan har ett litet hål i röret kan man säga. Nöten kanske har gasat för hårt? ;) Shit happends. All the time.

Nu ska här sköljas...
see you later alligator.

bäst just nu.

Inga kommentarer: