08 januari 2010

snart blir det kånka.

Åh jag har precis kommit hem från en underbar bioupplevelse, Avatar har blivit avverkad. Så vacker film, kärlek! Min underbara lilla flickvän dammsög ju hastigt och lustigt lägenheten igår trots sin febersjukdom... Så hon var värd lite bio och godis, faktiskt.
Usch trots en ledig dag den här veckan så har det vart en jobbig vecka jobbmässigt, har börjar 20.00 varje dag! Slutar inte förrns 05,00 så det blir ju några timmar. Imorse gjorde jag dessutom äggrörefrukost till mig och jennie så det blev en sen insommning! Nu är det däremot helg och jag ska avsluta denna fredagskväll med att städa ut julen, som jag för dryga månaden sen plockade fram, 'trist varar länge och underbart är kort' Undrar om J tycker så om sitt lilla jullov som nu är slut? Ååååååh varför blev jag inte lärare? :)

Nu ska jag kolla lite på Let's Dance och damma av tomtarna.
Ciao Bellas.

.falsk.

Inga kommentarer: