17 mars 2009

Aktuellt.

Så har jag då fått mitt lilla körkort, eller tjaaa nu har jag mest ett a4 papper men jag väntar spänt på att få hämta ut mitt plastkort. Har gått runt med passet som legitimation alldeles för länge nu :)

Äntligen verkar det som om våren är påväg. Idag eller okej, igår, så var jag tillomed glad när det regnade! Ingen mer snö nu tack.

Så från vädret till ekonominyheterna.
Körkortet har kostat lite mer än jag tänkt, men det var det såklart värt.
Två snygga men kanske lite dyra tröjor är inhandlade så trots ett visst ekonomiskt stöd från staten (mamma) så är mitt sparkonto nu i princip nollat. Jag brukar tänka, hellre pengar ute från banken än i banken liksom! haha. Det som suger mest är den förbannat dyra hyran liksom...

Nåja, jag har mat i kylen och massa gosiga kuddar i sängen. Kläder att jobba i och alltid några kronor över till lite cola så jag ska inte klaga :)

Nu är klockan 06.00 och det är dags för lite snark.

ciao bellos.

Inga kommentarer: