02 december 2008

Morgonkvisten

Återigen kommer jag hem sjukt jävla irriterad och uppretad från jobbet. Fy fan vad jag vill göra någonting annat, får depression och ångest av det där jävla tattarstället!! Men jag kan inte säga upp mig, jag får inte tjänstledigt för att prova ett nytt jobb och som ingen i detta land kan ha missat är det lågkonjuktur delux just nu. Det märks iofs på paketmängden men det spelar ingen roll om det har varit hur lugnt som helst i sex timmar när man den sista mest bara svettas, stressar och brusar upp i nån slags hatstämmning. Hur och varför beter sig folk, mest varför?
Inte nog med den irritationen utan det verkar tydligen vara jävligt svårt och jobbigt att öppna käften, föra ett samtal och bete sig lite vänskapligt och mest förbannad blir jag på mig själv som ens försöker... Finns det något problem så please tell me?

Tisdag 2 december, snälla låt mig få sova och bli väckt att att lägenheten e städad, maten är inhandlad, jobbet har brunnit ner och värmerekordet ute har ökat från 7+ till 25+. Frida flyttar till Örebro, körkortet har bara hamnat i brevlådan. Åtminstonde något av det :)

puss och sov så gott motherfu%%ers.
nästa gång är det ett nytt liv.

ps. tur att jag har jordens mest underbaraste tjej.

Inga kommentarer: